Bortsprugna katter ropar tillbaks!


Håkan Hellström



Bild snodd från syrran


Bästa:
Musiken som spelades innan konserten började (Baba O'Riley eller babarajli om man vill)
Mellansnacket
Svänget i låtarna
Att nästan alla i publiken sjöng med och dansade inklusive jag å syrran (Gustav njöt nog av musiken utan att dansa och sjunga med)
Bildspelet som rullade på scenen (speciellt bilden där en halvnaken brud håller en pistol mot en kostymnisse, måste hitta den någonstans!)
Och mycket mycket mer!!

Sämsta:
Att det var stört lång kö till garderoben så jag fick ha min feta vinterjacka mellan fötterna hela konserten (vilket gjorde den svårare att svänga med till att göttiga låtar)
Alla nya låtar där jag inte kunde texten utantill (trist å inte få sjunga me ju)


Kommentarer
Postat av: syrran

Vi kunde ju dansat med jackorna på, vad gött det hade luktat. Åh vad gött, åh vad gött, åh vad gött....

2010-11-14 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0